Posiedzenie Zarządu Powiatu w Płocku
W piątek, 7 marca 2025 roku, odbyło się kolejne posiedzenie Zarządu Powiatu w Płocku.
Członkowie Zarządu pochylili się nad najważniejszymi sprawami dotyczącymi funkcjonowania Powiatu Płockiego, omawiając zarówno bieżące wyzwania, jak i długoterminowe plany.
Obradom przewodniczył Starosta Płocki Sylwester Ziemkiewicz. W spotkaniu uczestniczyli także: Wicestarosta Waldemar Zawadzki, Członkowie Zarządu Powiatu Karolina Koper, Magdalena Woja oraz Marcin Piotrowski,Przewodniczący Rady Powiatu w Płocku Lech Dąbrowski, Wiceprzewodniczące Rady Powiatu Katarzyna Zawadka i Ewa Kowalak, Skarbnik Powiatu Katarzyna Leśniewska, Sekretarz Powiatu Monika Mytnik-Talpa, a także pozostali Dyrektorzy poszczególnych wydziałów i jednostek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Płocku.
Skarbnik Powiatu Katarzyna Leśniewska poruszyła kwestie finansowe istotne dla funkcjonowania powiatu, zwracając uwagę na najważniejsze wyzwania budżetowe oraz możliwości ich rozwiązania.
Narada, tak jak zawsze, obfitowała w szereg najistotniejszych obecnie spraw. Małgorzata Struzik Dyrektor Wydziału Edukacji, Kultury i Spraw Społecznych przedstawiła dwie uchwały. Pierwsza dotyczy powołania Komisji konkursowej do przeprowadzenia otwartego konkursu ofert na wykonanie zadania publicznego Powiatu Płockiego w 2025 roku w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej, druga – ogłoszenia wyników tegoż konkursu.
Sekretarz Powiatu Monika Mytnik – Talpa przedstawiła m.in. ocenę bezpieczeństwa stanu pożarowego za 2024 rok w Powiecie Płockim, wskazując na kluczowe obszary wymagające dalszej uwagi. Z kolei Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych Marcin Błaszczyk omówił aktualny stan infrastruktury drogowej w powiecie oraz przedstawił plany remontowe i modernizacyjne, które mają zostać zrealizowane w najbliższym czasie.
Spotkanie było okazją do omówienia wielu istotnych spraw niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania urzędu, nad którymi zarówno Zarząd, jak i Rada Powiatu, pochylą się w najbliższych tygodniach.



