XLI Sesja Rady Powiatu w Płocku w kadencji 2018-2023

W środę, 23 listopada br. Radni Powiatu Płockiego spotkali się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Płocku podczas XLI Sesji Rady Powiatu. Obrady rozpoczęły się od przedstawienia raportu z realizacji w latach 2020-2021 Programu ochrony środowiska dla powiatu płockiego.

Sesję tradycyjnie otworzył Przewodniczący Rady Powiatu Lech Dąbrowski, który powitał wszystkich uczestników obrad. Wśród nich byli: Robert Nolbert Zastępca Komendanta Miejskiego Policji w Płocku, Adam Dobrosielski Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Płocku, Marek Sankiewicz Powiatowy Lekarz Weterynarii, Hilary Januszczyk Wiceprezes Zarządu Oddziału Wojewódzkiego ZOSP RP, Prezes Zarządu Oddziału Powiatowego Związku OSP RP w Płocku.    

W sesji udział wzięli także: Starosta Płocki Sylwester Ziemkiewicz, Wicestarosta Iwona Sierocka oraz pozostali członkowie Zarządu Powiatu: Bogdan BanaszczakPaweł BogielApolinary Gruszczyński, a także Skarbnik Powiatu Katarzyna Leśniewska, Sekretarz Powiatu Michał Twardy oraz  Dyrektorzy Wydziałów Starostwa Powiatowego w Płocku i powiatowych jednostek organizacyjnych.

Po odczytaniu przez Przewodniczącego Rady Powiatu Lecha Dąbrowskiego informacji nt. porządku obrad, powołano Komisję Uchwał i Wniosków w skład której weszli: Marlena Mazurska, Paweł Tokarski (Sekretarz Rady Powiatu) oraz Stefan Jakubowski.   

Obrady przebiegły bardzo sprawnie. Wśród tematów przygotowanych na sesję, znalazły się m.in.:

- sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym,

-raport z realizacji w latach 2020-2021 „Programu ochrony środowiska dla powiatu płockiego do 2022 r. z perspektywą do 2026 r.” przyjętego przez Radę Powiatu w Płocku uchwałą z dnia 29 listopada 2017 r., który przedstawiła Dorota Zakrzewska Dyrektor Wydziału Środowiska i Rozwoju Obszarów Wiejskich,

-  informacja o przygotowaniach do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2022/2023,

- informacja o realizacji zadań wynikających z ustawy o kierujących pojazdami,

- rozpatrzono również projekty uchwał oraz podjęto uchwały w sprawach:

  1.  zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Płockiego,
  2.  zmian budżetu powiatu płockiego na rok 2022
  3.  zmiany uchwały Rady Powiatu w sprawie określenia zadań i wysokości środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przeznaczonych w roku 2022 na rehabilitację zawodową i społeczną osób niepełnosprawnych w powiecie płockim,

Przyjęto także „Programu współpracy Powiatu Płockiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok”, jak również odczytano rozpatrzenie skargi na działalność Zarządu Powiatu w Płocku wykonującego obowiązki zarządcy dróg powiatowych, którą uznano za bezzasadną.

Radni przyjęli wszystkie projekty uchwał, nad którymi głosowali.

W obradach uczestniczyło w sumie 19 radnych z 23 osobowego składu Rady.  

Transmisja z obrad Rady Powiatu dostępna jest na stronie www.powiat-plock.pl 

Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: (0-24) 267-68-00
fax: (0-24) 267-68-48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.powiat-plock.pl


Godziny Pracy Urzędu:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7:30 - 15:30
środa w godz. 7:30 – 17:00

Wydział Komunikacji:
tel. +48 (24) 267-68-22
+48 (24) 267-68-18
+48 734-464-308

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Starostwo Powiatowe w Płocku
herb powiatu
Projekt i wykonanie: HEDEA
Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.
Ok