SZKOLENIE KADR

W dniu 26 kwietnia 2018 r., w Starostwie Powiatowym w Płocku, odbyło się szkolenie dotyczące realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.

Uczestnikami szkolenia byli pracownicy urzędów gmin oraz miast i gmin z terenu powiatu płockiego realizujący te zadania w swoich macierzystych jednostkach. 

W trakcie spotkania zostały omówione zagadnienia dotyczące między innymi:

-  Roli i miejsca organów administracji publicznej w doręczaniu kart powołania do czynnej służby wojskowej – omówienie wniosków i zaleceń wynikających z przeprowadzonego w dniu 16 marca 2017 r. treningu Akcji Kurierskiej Administracji Publicznej.

- Wytycznych Wojewody Mazowieckiego do działalności w zakresie pozamilitarnych przygotowań obronnych w województwie mazowieckim w 2018 roku.

- Oceny stanu przygotowań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej przez urzędy gmin za 2017 rok.

- Powiatowo – gminny trening Systemu Wykrywania i Alarmowania z udziałem POADA i DWA gmin.

- Tworzenia Gminnych Planów Zarzadzania Kryzysowego i stosowanie Zaleceń do Gminnych Planów Zarządzania Kryzysowego.

- Funkcjonowania zintegrowanego systemu ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach.

Szkolenie przeprowadzili pracownicy Biura Spraw Obronnych i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Płocku.

Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: (0-24) 267-68-00
fax: (0-24) 267-68-48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.powiat-plock.pl


Godziny Pracy Urzędu:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30

Wydział Komunikacji:
tel. +48 (24) 267-68-22
+48 (24) 267-68-18
+48 734-464-308

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Starostwo Powiatowe w Płocku
herb powiatu
Projekt i wykonanie: HEDEA
Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.