Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Pobierz - Sprawozdanie z dzialalnosci Rzecznika za 2019.docx

I N F O R M A C J A !

 

Z uwagi na obecną sytuację nadzwyczajną Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów informuje, że od dnia 13 marca 2020 r. zasady składania
Wniosków o udzielenie pomocy prawnej konsumentowi oraz zasady udzielania porad prawnych ulegają zmianie.

Wnioski o udzielenie pomocy prawnej należy składać na określonych poniżej zasadach:

- osobiście - będą przyjmowane wyłącznie w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego
( pokój…) w godzinach pracy urzędu;

- przesyłać tradycyjną pocztą na adres: Starostwa Powiatowego w Płocku, ul. Bielska 59,
09-402 Płock, z dopiskiem: „Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów”;

- przesyłać drogą elektroniczną (wraz ze skanowanymi załącznikami) na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Mieszkańcom powiatu płockiego bezpłatne porady prawne i informacje w sprawach konsumenckich udzielane będą przez Rzecznika i pracowników Biura wyłącznie telefonicznie pod nr telefonu: 24 267 67 20 oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Rzecznik Konsumentów nie będzie również pełnił dyżurów konsumenckich w gminach powiatu do odwołania. 

 

  

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Płock, ul. Bielska 59
IV piętro, pokój 412
Tel. 24/267-67-20

Godziny pracy: 
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7:30 - 15:30
środa w godz. 7:30 – 17:00

Zasady rozpatrywania wniosków


osobiście

pisemnie

elektronicznie

telefonicznie

 

WNIOSEK O UDZIELENIE POMOCY PRAWNEJ KONSUMENTOWI

Pobierz wniosek >>

Zakres działalności Rzecznika 

Sprawy którymi zajmuje się Powiatowy Rzecznik Konsumentów:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Płocku działa na rzecz mieszkańców Powiatu Płockiego. Osoby mieszkające w Płocku powinny zwrócić się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Płocku, ul. Piłsudzkiego tel. 24/367-17-66.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów działa wyłącznie w sprawach konsumenckich ( dotyczących zawierania i wykonywania umów cywilnoprawnych pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą ).

Konsumentem, zgodnie z art. 221 kodeksu cywilnego, jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 431 kodeksu cywilnego, jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

Płocki Rzecznik Konsumentów udziela mieszkańcom Powiatu bezpłatnej pomocy prawnej w sprawach związanych z ochroną konsumentów, w szczególności:

  • Udziela porad prawnych;
  • Występuje do przedsiębiorców na rzecz ochrony interesów konsumentów;
  • Prowadzi edukację konsumencką;
  • Wykonuje inne zadania określone w przepisach.

Interwencje Rzecznika w konkretnej sprawie podejmowane są wyłącznie po wyczerpaniu przez konsumenta postępowania reklamacyjnego.

Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: (0-24) 267-68-00
fax: (0-24) 267-68-48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.powiat-plock.pl


Godziny Pracy Urzędu:
poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godz. 7:30 - 15:30
środa w godz. 7:30 – 17:00

Wydział Komunikacji:
tel. +48 (24) 267-68-22
+48 (24) 267-68-18
+48 734-464-308

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Starostwo Powiatowe w Płocku
herb powiatu
Projekt i wykonanie: HEDEA
Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.
Ok