Powiat Płocki umożliwia interesantom wnoszenie spraw do Starostwa Powiatowego w Płocku w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, założoną na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP.gov.pl
W celu skorzystania z usług elektronicznych poprzez ePUAP niezbędne jest założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP. Załóż Konto
Aby złożyć pismo do Starostwa Powiatowego w Płocku za pośrednictwem ePUAP należy wykorzystać dostępne formularze przypisane do Starostwa Powiatowego w Płocku na ePUAP lub do pisma ogólnego dołączyć jako załącznik wypełniony wniosek w konkretnej sprawie, w tym ze wzorów wskazanych w zakładce „Jak załatwić sprawę”. http://bip.powiat-plock.pl/sprawy
Pisma składane przez ePUAP wymagają podpisu w formie podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem lub profilu zaufanego.
Akceptowane formaty dokumentów elektronicznych:
- txt, rtf, doc, odt, docx, pdf, xml – dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne,
- xls, xlsx, ods – arkusze kalkulacyjne,
- gif, tif (tiff), jpg (jpeg), png, svg – dokumenty graficzne,
- zip, rar – do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach.
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Dokumenty elektroniczne niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej będą automatycznie odrzucane i pozostaną nierozpatrzone. W takim przypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego. W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnie
Przejdź do Elektronicznej Skrzynki Podawczej: