Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Starostwo Powiatowe w Płocku

Wyszukaj

Starostwo Powiatowe w Płocku Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Powiat Płocki umożliwia interesantom wnoszenie spraw do Starostwa Powiatowego w Płocku w formie dokumentów elektronicznych poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, założoną na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej ePUAP.gov.pl

W celu skorzystania z usług elektronicznych poprzez ePUAP niezbędne jest założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP. Załóż Konto

Aby złożyć pismo do Starostwa Powiatowego w Płocku za pośrednictwem ePUAP należy wykorzystać dostępne formularze przypisane do Starostwa Powiatowego w Płocku na ePUAP lub do pisma ogólnego dołączyć jako załącznik wypełniony wniosek w konkretnej sprawie, w tym ze wzorów wskazanych w zakładce „Jak załatwić sprawę”. http://bip.powiat-plock.pl/sprawy 

Pisma składane przez ePUAP wymagają podpisu w formie podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem lub profilu zaufanego.

Akceptowane formaty dokumentów elektronicznych:

  • txt, rtf, doc, odt, docx, pdf, xml – dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne,
  • xls, xlsx, ods – arkusze kalkulacyjne,
  • gif, tif (tiff), jpg (jpeg), png, svg – dokumenty graficzne,
  • zip, rar – do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach.

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.

Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Dokumenty elektroniczne niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej będą automatycznie odrzucane i pozostaną nierozpatrzone. W takim przypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego. W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnienia.

  Przejdź do Elektronicznej Skrzynki Podawczej:

Polecamy