Ankieta - Starostwo Powiatowe w Płocku

Informacja:

Starosta Płocki informuje, że w dniu 20 czerwca 2025 roku (piątek) Starostwo Powiatowe w Płocku będzie nieczynne.

Wyszukaj

Ankieta

Badanie satysfakcji Klientów Starostwa Powiatowego w Płocku.

Celem ankiety jest badanie stopnia postrzegania i satysfakcji interesantów z pracy pracowników Starostwa Powiatowego w Płocku. Ankieta będzie wykorzystana w celach statystycznych, a uzyskane informacje o zadowoleniu Państwa z naszej pracy posłużą do podnoszenia jakości obsługi Państwa w Starostwie Powiatowym w Płocku. Uprzejmie proszę o uczestnictwo w anonimowej ankiecie i udzielenie odpowiedzi na pytania.

ankieta
1. Jak często załatwia Pan/Pani sprawy w Starostwie?
2. Jaki był powód wizyty Pana/Pani w Starostwie?
3. W jakiej komórce organizacyjnej Starostwa załatwiał/załatwiała Pan/Pani sprawę?
4. Czy uzyskał/uzyskała Pan/Pani wyczerpujące informacje na temat interesującej sprawy?

5. Proszę o dokonanie oceny usług Starostwa ze względu na poniższe kryteria:

Czas załatwienia sprawy:
Czas oczekiwania na przyjęcie przez urzędnika:
Pomoc w wypełnianiu dokumentów:
Kompetencje i fachowość pracownika:
6. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość i kulturę osobistą pracowników świadczących usługi w Starostwie?
7. Czy sposób realizacji usług przez Starostwo i stopień uzyskania informacji jest zgodny z Pana/Pani wymaganiami?
8. Czy odpowiadają Panu/Pani godziny otwarcia urzędu:
9. Czy umieszczone w budynku Starostwa tablice i wywieszone informacje oraz oznakowanie pomieszczeń są wystarczające?
10. Który sposób kontaktu ze Starostwem jest dla Pana/ Pani najwygodniejszy?
11. Czy uważa Pan/Pani, że praca Starostwa w ostatnim czasie uległa
12. Czy napotkał/napotkała Pan/Pani trudności podczas załatwiania sprawy, jeśli tak to jakie?

Polecamy