1. Miejski Rzecznik Konsumentów w Płocku,
      ul. Piłsudzkiego 6,
      tel. 24 367-17-66

    2. Inspekcja Handlowa w Płocku ( Delegatura), 
      ul. Kolegialna 15 
      tel. 24 262-71-24

    3. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, 
      Plac Powstańców Warszawy 1
      00-950 Warszawa
      tel. 22 55-60-800

    4. Koordynator Do Spraw Negocjacji przy Prezesie Urzędu Regulacji Energetyki
      Al. Jerozolimskie 181
      02-222 Warszawa
      tel. 22 487-56-22, 487-58-33

    5. Rzecznik Praw Pasażera Kolei przy Prezesie Urzędu Transportu Kolejowego, 
      ul. Al. Jerozolimskie 134
      02-305 Warszawa

    6. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej 
      ul. Kasprzaka 18/20 
      01-211 Warszawa 
      tel. 22 330-40-00

    7. Rzecznik Finansowy, 
      Al. Jerozolimskie 87 
      02-001 Warszawa
      tel. 22 333-73-26

    8. Komisja Nadzoru Finansowego
      Plac Powstańców 1
      00-030 Warszawa
      tel. 22 262-50-00

    9. Polska Izba Turystki 
      ul. Marszałkowska 9/15 
      00-626 Warszawa
      tel. 22 826-55-36

    10. Bankowy Arbitraż Konsumencki 
      ul. Kruczkowskiego 8
      00-380 Warszawa
      tel. 22 48-68-400

    11. Europejskie Centrum Konsumenckie, 
      Pl. Powstańców Warszawy1
      00-950 Warszawa
      tel. 22 55-60-118

    12. Stowarzyszenie Praw Pasażerów. Przyjazne Latanie
  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów

    Płock, ul. Bielska 59
    IV piętro, pokój 412
    Tel. 24/267-67-20
    Mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

    Godziny pracy: 
    Poniedziałek - piątek 7:30-15:30
    Środa 7:30-17:00

    Zasady rozpatrywania wniosków


    osobiście

    pisemnie

    elektronicznie

    telefonicznie

     

    WNIOSEK O UDZIELENIE POMOCY PRAWNEJ KONSUMENTOWI

    Pobierz wniosek >>

    Zakres działalności Rzecznika 

    Sprawy którymi zajmuje się Powiatowy Rzecznik Konsumentów:

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Płocku działa na rzecz mieszkańców Powiatu Płockiego. Osoby mieszkające w Płocku powinny zwrócić się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Płocku, ul. Piłsudzkiego tel. 24/367-17-66.

    Powiatowy Rzecznik Konsumentów działa wyłącznie w sprawach konsumenckich ( dotyczących zawierania i wykonywania umów cywilnoprawnych pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą ).

    Konsumentem, zgodnie z art. 221 kodeksu cywilnego, jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 431 kodeksu cywilnego, jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

    Płocki Rzecznik Konsumentów udziela mieszkańcom Powiatu bezpłatnej pomocy prawnej w sprawach związanych z ochroną konsumentów, w szczególności:

    • Udziela porad prawnych;
    • Występuje do przedsiębiorców na rzecz ochrony interesów konsumentów;
    • Prowadzi edukację konsumencką;
    • Wykonuje inne zadania określone w przepisach.

    Interwencje Rzecznika w konkretnej sprawie podejmowane są wyłącznie po wyczerpaniu przez konsumenta postępowania reklamacyjnego.

Podkategorie

Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: (0-24) 267-68-00
fax: (0-24) 267-68-48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.powiat-plock.pl


Godziny Pracy Urzędu:
w środy w godz. 7:30 - 17:00
w pozostałe dni robocze w godz. 7:30 - 15:30

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2017 Starostwo Powiatowe w Płocku
herb powiatu
Projekt i wykonanie: HEDEA
Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.