Telefoniczna Informacja Pacjenta

 

Pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta:

Uzyskasz informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której znajdziesz swój lek - porozmawiasz z nami również w języku angielskim.

Dowiesz się o najkrótszym terminie do lekarza specjalisty. Możesz również skorzystać z naszego serwisu Terminy Leczenia.

terminyleczenia.nfz.gov.pl 

Nie możesz czekać? Zamów połączenie z konsultantem - oddzwonimy!

W godzinach 8.00-16.00 w dni robocze możesz skorzystać z wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.

Wideoczat z tłumaczem języka migowego

Jesteś często on-line? Skorzystaj z wygodnego czatu tekstowego z konsultantem Telefonicznej Informacji Pacjenta.

Czat z konsultantem TIP

Napisz do nas e-mail w swojej sprawie lub zadaj pytanie korzystając z formularza kontaktowego.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz kontaktowy

Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.

W godzinach 8.00–18.00 możesz też uzyskać informację o prawach pacjenta od specjalistów Biura Rzecznika Praw Pacjenta.

Chcesz złożyć skargę lub wniosek? Zobacz jak to zrobić krok po kroku.
Skargi i wnioski

Pamiętaj! Nie możesz złożyć skargi lub wniosku przez telefon, formularz kontaktowy lub czat z konsultantem.

 

Starostwo Powiatowe w Płocku
ul. Bielska 59, 09-400 Płock
tel.: (0-24) 267-68-00
fax: (0-24) 267-68-48
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.powiat-plock.pl


Godziny Pracy Urzędu:
w środy w godz. 7:30 - 17:00
w pozostałe dni robocze w godz. 7:30 - 15:30

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019 Starostwo Powiatowe w Płocku
herb powiatu
Projekt i wykonanie: HEDEA
Ta strona wykorzystuje pliki cookies i inne podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w pamięci Twojego urządzenia.